tirsdag den 8. maj 2012

Glaskunst

I forbindelse med min anoreksi, blev jeg i februar indlagt på børne- og ungdomspsykiatrisk døgnafsnit. Det var en hård omgang, men heldigvis gav det mig et godt skub i den rigtige retning.

Da jeg havde været indlagt i et godt stykke tid, skulle jeg starte på sygehusets interne skole i to timer dagligt. Skolen var hyggelig, selvom jeg ikke lavede så meget... Det var svært at koncentrere sig om skolearbejde, og det vidste lærene også, så derfor forgik undervisningen også meget anderledes. Vi spillede en del kort, og hver fredag var jeg i værkstedet for at lave glaskunst. Det var super sjovt og noget af det, jeg altid så frem til.

Når man laver glaskunst er der ikke noget rigtigt eller forkert. Jeg prøvede mig frem, og når jeg troede jeg havde den, lagde jeg glasset i ovnen. Så gik jeg og bed negle hele weekenden fordi, jeg var spændt på at se resultatet mandag morgen... Heldigvis var jeg for det meste tilfreds.


1 kommentar:

  1. Hold op de er flotte. Dem har du aldrig vist mig..

    så fine.. Jeg har prøvet glaskunst engang. Det var ikke en succes..

    Lone

    SvarSlet